جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه امیدواری به نظام استکباری اشتباه محض است، گفت: نباید امید داشته باشیم نظام استکبار دست ما را بگیرد؛ زیرا نظامی که در یمن، عراق، افغانستان، فلسطین، سوریه و سایر مناطق جهان جنایت می‌کند به هیچ چیزی جز مطامع و اهداف خود نمی‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در سفر به شهرستان راز و جرگلان در جمع مردم غلامان، با اشاره به تقدیم ۴۰ شهید از این منطقه، اظهار کرد: مردم بخش غلامان به تدین و انقلابی و ولایی بودن شهره هستند و نشانه این تدین و عشق به اسلام و پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) نیز شهدایی است که تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بدون تردید این مردم شهیدپرور شایسته بهترین‌ها هستند، تصریح کرد: مسئولان هر کاری بکنند نمی‌توانند دین خود را به شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها ادا کنند؛ به همین دلیل هم خداوند اجر شهدا را به‌صورت ویژه منظور کرده است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: با وجود فاصله طولانی راز و جرگلان با مناطق جنگی، عشق به دین و قرآن و ولایت مردم این منطقه را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه این ملت پیرو اهل‌بیت (ع) و راه حق و شهادت هستند، افزود: نظام استکباری مجموعه‌ای مانند داعش را ایجاد کرد تا حق را نابود کند و در این راستا هم بسیاری از مردم و ائمه جماعات و علمای شیعه و سنی را به شهادت رساند، به همین دلیل نام داعش در طول تاریخ ملعون و مطرود است؛ اما نام کسانی که برای مقابله با آن‌ها مدافع حرم شدند، برای همیشه تاریخ درخشان خواهد ماند؛ زیرا این شهدا بر مدار حق و در راه دین مبین اسلام حرکت کردند.

وی تصریح کرد: دین به ما انرژی و قدرت و عزت می‌دهد؛ اما نظام استکباری می‌خواهد دین را از ما بگیرد؛ زیرا می‌داند اگر دین را از ما بگیرد دیگر چیزی برای ما باقی نمی‌ماند؛ چراکه عظمت انسان به میزان عقاید و ارزش‌های او است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه امروزه نظام استکباری با جنگ نرم و سخت قصد دارد ملت ما را شکست داده و دین را از آن‌ها بگیرد، افزود: برای مقابله با دشمن باید مردم و مسئولان متحد بوده و دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه امیدواری به نظام استکباری اشتباه محض است، خاطرنشان کرد: نباید امید داشته باشیم نظام استکبار دست ما را بگیرد؛ زیرا نظامی که در یمن، عراق، افغانستان، فلسطین، سوریه و سایر مناطق جهان جنایت می‌کند به هیچ چیزی جز مطامع و اهداف خود نمی‌اندیشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه باید همه امید ما به خودمان باشد، اظهار کرد: باید همه اعم از مسئولان، خیران، گروه‌های جهادی، بسیج و ... دست‌به‌دست هم دهیم و با تکیه بر توان و توانمندی داخلی برای رفع کم و کسری‌هایی که در کشور وجود دارد تلاش کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم و یقین بدانیم فردای قیامت ارزش خدمت به مردم، از هر عبادتی برتر و بالاتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha