شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار معاون حوزه‌های علمیه و دبیر کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اصل و اساس جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود و کلید دانش با آموزش و پرورش است و برای موفقیت کشور ضروری است تا توجه دقیق و جدی‌تر به آموزش و پرورش شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار داشت: اصل و اساس جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود و کلید دانش با آموزش و پرورش است و برای موفقیت کشور ضروری است تا توجه دقیق و جدی‌تر به آموزش و پرورش شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان، استان خوبی است و وحدت خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش برقرار است و آموزش و پرورش و حوزه با هم وحدت دارند و اختلافی در میانشان نیست.

وی با اشاره به روایت «کُونُوا دُعَاةَ النَّاسِ‏ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ» افزود: در چینش و هدایت افراد در دستگاه آموزش و پرورش دقت کنید اثرگذاری افراد بالا باشد، نه تنها با زبان؛ بلکه افرادی باشند که در عملگرایی قوی باشند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه استان سمنان یک استان فرهنگ محور است، خاطرنشان کرد: در بررسی نتایجی که برخی از روحانیون اعزامی تبلیغی از قم به سمنان داشته اند گفتند که «بچه‌های استان سمنان خیلی زود به روحانیت نزدیک می شوند و رابطه خوبی برقرار است و آمادگی خوبی برقرار است و نسبت به روحانیت بدبین نیستند، خوشبین هستند».

وی در پایان گفت: امام رضا(ع) فرمودند که «مولودی در اسلام با برکت از امام جواد (ع) نداریم»ویکی از برکات این مولود تثبیت امامت حضرت رضا(ع) بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha