جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماز عاملی مهم در سلامت سازمانی ادارات است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در نشستی با دبیران ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی لرستان که در سالن اجتماعات ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، با تبریک اعیاد رجبیّه به ویژه میلاد با سعادت امام علی (ع) بیان داشت: پرچم کشور ما را با نام مولی الموحدین امام علی (ع) و شیعه و پیروان آن امام همام می شناسند .

وی با اشاره به اینکه اگر همه فضلیت ها، نیکی ها و صفات پسندیده را همانند قله ای فرض نماییم امیر المومنین امام علی (ع) بر بالای آن قله ایستاده است، افزود: حرکت و سمت و سوی زندگی ما باید به سمت آن قله باشد و گفتار ،کردار و رفتار ما نیز باید سمت و سو و جهتش بر مبنای عمل به اخلاق علوی باشد .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نماز کاملترین شیوه برای تعظیم و پرستش خدای تبارک و تعالی است، خاطر نشان کرد: نماز اهدنا صراط المستقیم است و نماز مسیری مستقیم برای هدایت انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه راه ضالیّن مسیر انحرافی است، گفت: آنهایی که به واجبات الهی عمل نمی کنند و مرتکب گناه می شوند راه ضالین را طی می کنند و اما گروهی هم  هستند که راه منحرف را طی کرده و دیگران را نیز به راه منحرف سوق می دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز ابرازی است که ما را به قله های فضیلت رهنمون می کند، گفت: فعالان ستاد اقامه نماز باید زمینه را برای جذب افراد به مسیر اقامه نماز فراهم نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نماز ستون و پرچم دین است، افزود: نماز محل عروج ،صعود و ترقی انسان مومن و وسیله ای برای تقرب به درگاه الهی است .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نماز ذکر و محبت خداوند را دلها می نشاند، بیان داشت: باید با بکارگیری خرد جمعی برای اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت تلاش نماییم تا سلامت روحی ادارات فراهم شود .

وی در پایان با اشاره به اینکه حراست ادارات باید مشاوران امین مدیران باشند، گفت: حراست باید سلامت ادارات را حفظ نموده و ادارات را از تهدیدهای درونی و بیرونی محفوظ می کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha