پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید  و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم سالروز ولادت حضرت علی (ع) که در مسجد جامع این شهر و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد، گفت:  امام علی(ع) زاهدی پارسا بود که درعین بیزاری از دنیا، به عنوان مقدمه آخرت و وسیله ی رسیدن به مقصود، کارهای دنیا را سامان می بخشید و به خانواده و اجتماع رسیدگی می کرد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین (ع) نمونه عالی انسان کامل است که در آن سه ویژگی تقوی، علم و جهاد سرامد روزگار بود و در طول عمر پربرکت خود به ویژه دوران زمامداری آن را به اوج خود رساند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) از غصه بی پناهان آرام نبود و ایشان شبانه و مخفیانه به محرومان و یتیمان کمک می کرد  تا با فقرزدایی عدالت را در حکومت خویش اجرایی کند.

وی اظهار کرد:  دشمنان و بدخواهان حضرت علی(ع) عدالت گستری ایشان را توان پذیرش و دیدن نداشتند و به دنبال ضربه زدن به ایشان بودند .

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید  و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: حضرت علی (ع) برای اجرای قوانین دین و برپایی عدالت سر از پا نمی شناخت و حکومت کوتاه ایشان بهترین نمونه عدالت‌ورزی در طول تاریخ است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha