جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدارمعاون سلامت و اموربیمه ای حوزه های علمیه کشور با رئیس ومعاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور : طی دو سال گذشته سالانه بیش از۷۰ هزار نفر از طلاب و خانواده های آنان در در دوره های آموزشی بهداشت شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر مجید حدادی منش، در جلسه رئیس و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تبریک میلاد مسعود حضرت امیرالمومینن(ع) و ایام ماه مبارک رجب، گفت: باید از زحمات طاقت فرسای کادر درمان کشور طی یک سال گذشته که در مبارزه با  ویروس کرونا  و حوزه سلامت ایثارگونه عمل کردند، تشکر و قدردانی شود.

وی به خدمات مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در حوزه سلامت، معیشت، مسکن  و فرهنگی به طلاب سراسر کشور و جامعة المصطفی العالمیه اشاره کرد و گفت: معاون سلامت و اموربیمه ای خدمات حوزه های علمیه کشور طی چند سال گذشته علاوه برپشتیبانی درحوزه های درمان ، بیمه ای طلاب و روحانیون ،اقدامات بسیار خوبی را در سنجش، پایش، آموزش بهداشت و ارتقای سلامت این عزیزان انجام داده است.

حدادی به اجرای طرح سنجش سلامت طلاب از سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: براساس سیاست وزارت بهداشت برای طلابی که از سال ۹۲ وارد حوزه علمیه شده اند، پرونده الکترونیکی سنجش سلامت تشکیل شده است، ضمن اینکه زمینه حضور طلاب و خانواده های آنان در آموزش بهداشت نیز به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شده است.  

معاون سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه طی دو سال گذشته سالانه بیش از۷۰ هزار نفر از طلاب و خانواده های آنان در دوره های آموزشی بهداشت شرکت کرده اند، گفت: مرکز خدمات در عرصه سلامت، بهداشت، درمان، طب سنتی و ... طلاب با انعقاد تقاهم نامه های همکاری، همگام با وزارت بهداشت قدم بر می دارد.

دکتر سیدعلیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز تعاملات خوب و سازنده خیرین، مسئولان و حوزه علمیه کاشان را موجب ارتقای سلامت در این شهرستان دانست و گفت: به دلیل همکاریهای بسبار خوبی که مدیریت حوزه علمیه کاشان در زمینه های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان دارد درآینده حوزه علمیه این منطقه به عنوان خیرسلامت معرفی خواهد شد .

حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها، از خدمات پزشکان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

 در پایان پس از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی کاشان با مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، از خدمات دکتر سیدعلی مروجی رئیس و دکتر دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا طی یک سال گذشته تجلیل شد.

شرکت سالانه ۷۰هزار نفر از طلاب و خانواده های آنان در دوره های آموزشی بهداشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha