پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار علی نظری

حوزه/ سردار علی نظری گفت: تمام آنچه که امروز کشور ایران به آن افتخار می‌کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، سردار یعقوب علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در آئین بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی گفت: ۸ سال دفاع مقدس با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که به همراه داشت موجب سربلندی و درخشش بیش از پیش اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه تمام آنچه که امروز کشور ایران به آن افتخار می‌کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است، عنوان کرد: دفاع‌ مقدس ‌مجموعه‌ای از برجسته‌ترین‌ افتخارات ‌ملت ‌ایران ‌است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

سردار نظری ادامه داد: در مسیر تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی ایران، میدان دیگری قرار گرفت که جوانان در این میدان افتخار آفرینی و ایستادگی کردند و وقتی استکبار در این راه به هیچ نتیجه‌ای نرسید، از توطئه مذهب علیه مذهب استفاده کرد و داعش را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در تقابل با استکبار جهانی، مرزهای ملیتی تبدیل به مرزهای ارزشی شدند؛ جوانان حماسه‌ آفریدند و شهدای عزیزی از جمله، شهید ابوحامد و شهدای دیگری که امروز نام آنان ذیل پرچم فاطمی می‌درخشد و افتخار کشور افغانستان هستند تقدیم اسلام شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه امروز به پاس رشادت ها و ایثارگرها و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم، حرم حضرت زینب(س) همچنان می‌درخشد، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم استقلال و هویت داشته باشیم باید روحیه مبارزه و شهادت طلبی در جوامع و جوانان ما وجود داشته باشد.

گفتنی است، شعرخوانی، اجرای همخوانی گروه سرود شهدای فرزندان مدافع حرم، خاطره‌ گویی فرماندهان فاطمیون و مداحی و ذکر توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در پایان نیز به پاس رشادت‌ها و دلاورمردی های شهدای مدافع حرم، از سوی محمدمهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی از خدام الشهدا و خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha