پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا با جمعی از فرزندان شهدای شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای شهرستان بویین زهرا ضمن تسلیت وفات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) گفت: امروز تاسی از سیره حضرت زینب (س) برای همگان ضروری و درس آموز است.

وی به مسئله برجام پرداخت و بیان کرد: عمل به تعهدات برجام توسط ایران براساس مبانی قرآنی خواهد بود و اگر طرف مقابل بخواهد به تعهدات خود عمل نکند این موضوع برای ما هم هیچ ارزشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی در راستای نظارت به قانون اقدام راهبردی و دولت در اجرای آن باید به صورت یکصدا و هماهنگ و بر محور سخنان قاطع و روشن مقام معظم رهبری گام بردارند.

 امام جمعه بویین زهرا با فرزندان شهدا دیدار کرد

وی به مسئله گرانی ها هم پرداخت و عنوان کرد: افسار گسیختگی قیمت ها در بازار برای مردم عزیز هیچ توجیهی ندارد و دولت باید فراتر از وعده های کلی و مقطعی به فکر اصلاح ساختار تنظیم بازار باشد.

وی اظهار کرد: انتظار مردم از دستگاه های دولتی در شرایط کنونی و در روزهای پایانی سال راه اندازی بازارچه های فروش بهاره و نمایشگاه‌ های عیدانه است که البته باید با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اجرا و عملی گردد.

حجت الاسلام رضوانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد:  شهدا و ایثارگران دفاع مقدس جان خود را خالصانه در راه رضای حق تعالی اهدا کردند تا مملکت ما از گزند دشمنان در امان باشد.

وی ادامه داد: ما بسیاری از مفاهیمی را که تنها در تاریخ مطالعه کرده بودیم در نظام جمهوری اسلامی به عینه دیدیم و صبر والدین شهدا نمونه ای از عینیت این مفاهیم است.

 امام جمعه بویین زهرا با فرزندان شهدا دیدار کرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha