پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رسول فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان به فضای دینی و توجه مردم ایران به فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز رشد، آرامش و فضای دور از التهاب ایران اسلامی خشم دشمنان و منافقان را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امشب در جلسه تفسیر آیه ۲۷ سوره حدید قرآن با اشاره به اینکه رابطه معنوی و اخلاق پیامبر(ص) موجب پیوستن مردم به اسلام شد اظهار کرد: از هر دو گروه موحدان و کسانی که خدا را قبول نداشتند به پیامیر گرامی اسلام(ص) ایمان آوردند.

وی به گرایش مردم به پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: اخلاق، کردار، اعمال و رفتارهای پیامبر(ص) موجب شد مردم به اسلام گرایش پیدا کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی از مردم در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) به دنبال فسق، فجور و عمل خلاف انسانیت بودند، خاطرنشان کرد: کسانی که به پیامبر خاتم(ص) پیوستند خدا به آنها پاداش داد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و گفت: هنوز عده ای به انقلاب اسلامی ایمان ندارند و با شبکه های معاند همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه خدای متعال از فاسقان تعبیر تند دارد، بیان کرد: باطل را در کنار حق گذاشتن نوعی جنگ ترکیبی است که دشمنان انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایجاد ۵۰ کرسی شیعه شناسی برای شناخت شیعه توسط صهیونیست ها در جهان اشاره کرد و یادآور شد: امروز تفکر شیعی توانسته قدرت های سلطه گر جهانی را به زانو درآورد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با بیان اینکه جایگاه منافقان در پست ترین طبقات جهنم است، خاطرنشان کرد: منافقان هرگز با پیامبر گرامی اسلام(ص) صادق نبودند.

وی ادامه داد: منافقان در دنیا و آخرت مورد مسخره خداوند هستند ضمن اینکه خدای متعال از دوستان منافقان تعبیر به شیطاطین می کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فضای دینی و توجه مردم ایران به مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امروز رشد، آرامش و فضای دور از التهاب ایران اسلامی خشم دشمنان به ویژه منافقان را برانگیخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha