پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز اسناد حوزه و روحانیت

حوزه/ مرکز اسناد حوزه و روحانیت، با توجه به احساس نیاز و دغدغه مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه علمیه در صیانت از سیره علمای سلف و حفظ سنن اصیل آن ، در سال ۱۳۹۴ تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز اسناد حوزه و روحانیت، با توجه به احساس نیاز و دغدغه مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه علمیه در صیانت از سیره علمای سلف و حفظ سنن اصیل آن از سال ۱۳۹۴ تأسیس و در راستای مأموریت و شرح وظایف خود اسناد مربوط به حوزه و روحانیت را گردآوری، ساماندهی، حفظ و نگهداری نموده و در این مدت  موفق به گردآوری بیش از یکصد هزار برگ انواع سند و تصویر از گذشتگان و نقش آفرینان این شجره طیبه نموده است.

این مرکز اسناد حوزه موظف است اصل یا تصویر تمامی اسناد و مدارک مرتبط با حوزه و روحانیت و اسناد تهیه یا واصل شده به مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مدارس و مدیریت های استانی و سایر مراکز وابسته را که در تصرف آن قرار دارد و از لحاظ علمی، سیاسی، فرهنگی، اداری و... ارزش نگهداری داشته باشد را شناسایی و گردآوری نماید.

راه های ارتباطی با مرکز اسناد:

مرکز اسناد حوزه و روحانیت در مدرسه فیضیه، ساختمان کتابخانه آیت الله العظمی حائری واقع شده است.

تلفن:    
02537847701
02537847702
رایانامه 
mahvr1@chmail.ir
mahvr01@gmail.com

کانال رسمی مرکز اسناد در پیام رسان ایتا 
https://eitaa.com/joinchat/4169400421C5ad668e075

کانال اطلاع رسانی در پیام رسان تلگرام 
https://t.me/MarkazAsnad_Hawzah

گروه اطلاع رسانی در پیام رسان واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LmoGmcNSFfSGgy9IiVTbFD

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام و درود و خسته نباشید، من قرآنم کمی ضعیف است و از اونجایی که خیلی دوست دارم روان بخوانم چه توصیه و راه کاری برای بنده دارید؟