چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 مسابقات مذهبی اجرای تواشیح در برونئی برگزار شد

حوزه/  در رقابت‌های اجرای تواشیح به مناسبت سی و هفتمین جشن ملی برونئی، جوانان مسلمان استعدادهای دینی‌شان را برای تلاوت به عرضه نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از borneobulletin، کشور اسلامی دارالسلام برونئی، برگزارکننده رقابت مذهبی با موضوع تواشیح برای جوانان بود.

این رقابت‌ها همزمان با سی و هفتمین جشن روز ملی برونئی و به همت کمیته مسجد جامعه پکان سریا برگزار گردید که شامل اجرای تواشیح در راستای دیگر فعالیت‌های مسجد می‌شد.

 امام جماعت مسجد امام حاجی امین الدین بن حاجی محد یوسف در سخنرانی خود گفت این مسابقه به تداوم هنر تلاوت تواشیح در میان نسل‌ها کمک می کند.

وی گفت: همزمان با ۳۷ اُمین جشن روز ملی ، کمیته مسجد برگزاری این ابتکار عمل را تشویق کرده است تا جوانان را برای شرکت در مسابقات تشویق کند زیرا این فرصت را برای آنها فراهم می‌کند تا وقت خود را در راستای یادگیری تلاوت تواشیح صرف کنند و همچنین با فعالیت‌هایی که در مساجد برگزار می شود، آشنا گردند.

در مجموع هشت گروه تواشیح در این مسابقات شرکت کردند. پنج گروه در رده بلیا و سه گروه در رده بلیاویان به رقابت پرداختند. امتیازات آنها براساس انتخاب آهنگ ، فصاحت و صدا مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمد علیانی بن حاجی اسماعیل ، رئیس افسر دینی در منطقه بلایت ، جوایز و لوح تقدیر را به برندگان اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha