جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اهداء فرش به نیازمندان

حوزه/ مهرِ فاطمیِ طلاب مدرسه علمیه فاطمیه این بار با کمک خیرین منجر به تهیه ۶ عدد حواله خرید فرش به ۶ خانواده نیازمند شد که امیدواریم با کمک خیرینِ بیشتری بتوانیم، کمک‌ها را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات، صدها بسته معیشتی به اقشار آسیب‌دیده در جریان کرونا، از سوی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون اهداء شد.

در این راستا، سرکار خانم موسوی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه، اظهارداشت: اگرچه شیوع ویروس کرونا، معیشت مردم را با سختی مواجه کرد؛ اما به‌واسطه آن موقعیتی ایجاد کرد تا مؤمنین بتوانند به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند و بار دیگر بنی‌آدم اعضای یکدیگرند را تحقق ببخشند.

موسوی تصریح کرد: هر زمان که بحران‌های اجتماعی مانندِ جنگ، سیل، زلزله و... فراگیر شود، انسجام اجتماعی نیز افزایش می‌یابد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، با اشاره به اهداء ۶ تخته فرش به نیازمندان، گفت: مهرِ فاطمیِ طلاب مدرسه علمیه فاطمیه این بار با کمک خیرین منجر به تهیه ۶ عدد حواله خرید فرش به ۶ خانواده نیازمند شد که امیدواریم با کمک خیرینِ بیشتری بتوانیم، کمک‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha