چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، خواستار تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در مدارس علمیه شد و گفت: هیئت‌های اندیشه ورز متشکل از طلاب و اساتید می‌تواند تشکیل شود و به ویژه از ظرفیت اساتید استفاده گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشستی با معاونان پژوهش مدارس علمیه استان بوشهر، اظهار داشت: سابقه پژوهش در حوزه‌های علمیه بسیار زیاد است و وقتی به تاریخ حوزه علمیه نگاه می‌کنیم می‌بینیم علمای بزرگ استان در این عرصه بسیار تحقیقات و پژوهش‌های حساب شده و منطبق با معیارهای پژوهشی انجام داده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: فعالیت حوزه به لحاظ علمی بسیار خوب بوده است، این در حالی است که به لحاظ زیرساختی مشکلاتی در حوزه علمیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در عرصه پژوهش حلقه مفقوده‌ای بین اساتید و طلاب طی سال‌های گذشته وجود داشته است، افزود: با برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته اقدامات خوبی در عرصه پژوهش و نیز دیگر عرصه‌ها اتفاق افتاد.

حجت الاسلام خدری نقش معاونان پژوهش مدارس را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: معاونان پژوهش مدارس می‌توانند بسیاری از برنامه‌ها که خوب ریل گذاری شده را تحقق ببخشند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، خواستار تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در مدارس علمیه شد و افزود: هیئت‌های اندیشه ورز متشکل از طلاب و اساتید می‌تواند تشکیل شود و به ویژه از ظرفیت اساتید استفاده گردد.

وی، فعال کردن طلاب در حوزه‌های اجتماعی و نیز برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و شرکت در جشنواره‌های علمی پژوهشی را از مهمترین اقدامات پژوهشی در استان عنوان کرد و گفت: تفسیر بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه پیرامون آن می‌تواند به پویایی طلاب در این عرصه کمک کند.

 در ابتدای این جلسه معاونان پژوهش مدارس علمیه استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha