جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران جهادی حوزه علمیه خواهران بویین زهرا

 حوزه / مسئول سازمان  بسیج طلاب خواهران استان قزوین گفت: طلاب، کادر و اساتید این مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا، از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون به‌صورت مستقل یا با همکاری نهادهای مختلف در سه بخش خدمت‌رسانی، فرهنگی و رسانه‌ای در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم صادقی، مسئول بسیج طلاب خواهران استان قزوین، صبح امروز در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: حضور طلاب خواهر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و ... به‌خصوص در حوادث مانند شیوع ویروس کرونا به‌عنوان سفیران کار، تلاش و خدمت، نمونه‌ای از تحقق فرهنگ جهادی و ایثار در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب، کادر و اساتید این مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا، از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون به‌صورت مستقل یا با همکاری نهادهای مختلف در سه بخش خدمت‌رسانی، فرهنگی و رسانه‌ای در حال خدمت هستند.

مسئول بسیج طلاب خواهران استان قزوین ادامه داد: خواهران طلبه در کنار فعالیت‌های جهادی، برنامه‌های فرهنگی مانند مشاوره تلفنی به خانواده‌های در قرنطینه کرونا، پاسخگویی به سؤالات شرعی، تشکیل کتابخانه‌های سیار برای دوستان و همسایگان، مسابقات و سرگرمی ویژه مقاطع مختلف سنی در فضای مجازی، تشکیل گروه‌های مختلف در فضای مجازی و تهیه و تولید محتوا برای این فضا را نیز انجام داده‌اند.

بانوان طلبه بویین زهرا در خط مقدم مبارزه با کرونا

وی به حضورخواهران طلبه حوزه علمیه شهرستان بویین زهرا در روستاهای آوج وآبگرم، بیان کرد:خواهران طلبه با حضور در روستا ها اقدام به فعالیتهای قرآنی وفرهنگی به فرزندان جوانان انجام میدهند که این فعالیتها حتی در ایام تعطیلات نوروز هم ادامه خواهد داشت.

 مسئول سازمان  بسیج طلاب خواهران استان قزوین گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، فرهنگ جهادی است که این امر در تمام  صحنه‌ها و عرصه‌ها کارایی دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب روحیه جهادی به معنای کار برای خداست که همانند روحیه بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha