جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبری قزوین

 حوزه / دبیر مجمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: بالاترین تقدیر از پرستاران و پزشکان عمل به توصیه‌های بهداشتی است و در این راستا رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی ها و ... ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، صبح امروزدر جمع طلاب جهادی که در مدرسه علمیه التفاتیه برگزار شد، گفت: طلاب و روحانیون در میدان مقابله با کرونا و خدمت به مردم تلاش های قابل قبولی داشتند، البتهبحران به پایان نرسیده و همچنان نیاز به یاری و کمک وجود دارد.

دبیر مجمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه‌ علمیه قزوین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طلاب و سازماندهی مناسب گروه های جهادی به مقابله با کرونا برخاست و به یاری مردم و کادر درمان شتافت.

وی ادامه داد:حضور خدمتگزارانه طلاب و روحانیون در کنار مردم که بدون هیچ چشمداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا در همه عرصه ها تلاش می‌کردند، نشان داد حوزه های علمیه و روحانیت فاصله‌ای با مردم ندارد و همیشه در کنار ملت حاضر بوده و این مایه افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه قدردان زحمات پرستاران و کادر درمان هستیم، بیان کرد: بالاترین تقدیر از پرستاران و پزشکان عمل به توصیه‌های بهداشتی است و در این راستا رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی ها و ... ضروری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha