چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات برترین نماد پشتیبانی و حمایت مردمی از نظام و دولت منتخب است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، به‌خصوص ریاست جمهوری بزرگ‌ترین حمایت از نظام و دولت و سیاست‌های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان مبلّغ، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری در این عرصه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات بیشترین نقش را در رفع توطئه‌های دشمن دارد، اظهار کرد: کشور ما به‌طور مسلم دشمنانی دارد که دوست ندارند موفقیت ایران اسلامی را ببینند و سعی دارند اولاً مردم در انتخابات شرکت نکنند و ثانیاً سعی دارند فردی انتخاب شود که گوش‌به‌فرمان آن‌ها بوده و توطئه‌های آن‌ها را در داخل ایران اجرا کند.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: بر همین اساس آمریکا در هر انتخابات به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری مبالغ هنگفتی را تخصیص می‌دهد تا بتواند در انتخابات ایران خلل وارد کرده و آن را کم رونق سازد.

وی تصریح کرد: بر این اساس هم حضور حداکثری و هم انتخاب فردی لایق و برجسته در انتخابات ریاست جمهوری که دومین مقام برجسته حکومت اسلامی است بسیار لازم و ضروری است و این همان چیزی است که در سه دهه اخیر انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: به دلیل همین اهمیت است که امام امّت می‌فرماید: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه‌فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که شکست در آن، شکست جمهوری اسلامی است که حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگ‌ترین واجبات و فرایض است و وسوسه در آن از شیطان بلکه عمال شیطان بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات برترین نماد پشتیبانی و حمایت مردمی از نظام و دولت منتخب است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، به‌خصوص ریاست جمهوری بزرگ‌ترین حمایت از نظام و دولت و سیاست‌های آن است.

وی ادامه داد: برای مثال در حال حاضر مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای را داریم که دولت‌های استعماری سعی دارند با روش‌های گوناگون به تخریب وجهه بین‌المللی ایران پرداخته و آن را از ادامه فعالیت‌های هسته‌ای باز دارند، هم چنانکه بوش رئیس‌جمهور آمریکا چندین بار اعلام کرده است که ما نخواهیم گذاشت ایران به فناوری هسته‌ای دست یابد.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: بر همین اساس در مقطع کنونی دولتی که پشتوانه مردمی بالا داشته و در عین حال از توان بالای دیپلماسی برخوردار باشد، می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را از سر راه ایران بردارد و حضور گسترده مردم دولت را درحرکت برای تحقق شعارهای انقلاب تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha