دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحدت

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: به جرات می توان گفت که استان کردستان الگوی کامل و جامع وحدت بین برادران اهل سنت و تشیع در جهان شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز با ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش و جایگاه روشنگری روحانیون در جامعه اسلامی باشد.

سردار حسینی در ادامه بیان داشت: عالمان دین به نوعی میراث دار اسلام ناب محمدی هستند و امروز در جامعه اسلامی نقش مبلغین دین خدا را برعهده دارند که این کار در نوع خود یک جهاد است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: روحانیون با استفاده از داشته های دینی خود همواره مسیر راه را برای ما در جامعه روشن می کنند و مانع انحراف افکار و عقاید دینی می شوند.

سردار حسینی تاکید کرد: روحانیون در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند که از پشتیبانان اصلی این انقلاب و نظام بوده و هستند و برای رشد آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه امنیت و وحدت دو مقوله حل شده در این خطه است، خاطرنشان ساخت: به جرأت می توان گفت که کردستان الگوی کامل و جامع وحدت بین برادران اهل سنت و تشیع در جهان شناخته می شود.

سردار حسینی به برخی از مشکلات روحانیون و ماموستاها در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از روحانیون و ماموستاها در استان از نظر معیشت در تنگنا قرار دارند، ولی با این وجود همچنان وظیفه دینی خود را انجام می دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: با هماهنگی هایی که با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور داشته ایم، ان شاءالله این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha