جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر این که دولت نباید راه حل مشکلات اقتصادی را در سبد مذاکره جای دهد، گفت: ایران با ذخائر معدنی، تنوع آب و هوایی و جوانان باهوش و با استعداد توانایی مقابله با مشکلات را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج نواحی شهرستان بویین زهرا گفت: هر جبهه ای جهاد متناسب خودش را دارد و میدان جنگ نرم نیز حضور افسران جوان، مومن و دارای روحیه بصیرت و استقامت را می طلبد. 

وی با تاکید بر این که دولت نباید راه حل مشکلات اقتصادی را در سبد مذاکره جای دهد، ادامه داد: ایران با ذخائر معدنی، تنوع آب و هوایی و جوانان باهوش و با استعداد توانایی مقابله با مشکلات را دارد.

امام جمعه بویین زهرا در ادامه با تاکید بر این که از مجلس انقلابی انتظار می رود در همه ی مراحل بر انتخابات شوراها داشته باشد، تصریح کرد: نحوه ی عملکرد هیئت های نظارت زیر ذره بین نظارت عمومی و نخبگان جامعه و اصحاب رسانه قرار دارد.

وی به سفر پاپ به عراق هم اشاره کرد و ادامه داد: سفر آقای پاپ رهبر کاتولیک های جهان به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی، تکریم از مرجعیت عالی شیعه بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مردم عزیز  در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند و از تجمعات پرهیز نمایند تا ان شاءالله سالی همراه با صحت وسلامتی و شادی را جشن بگیرند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha