پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که زمان دعوای سیاسی میان جریان های انقلابی نیست، گفت: حملات به خودی‌ها و خودزنی‌ها باعث می‌شود گروه‌های رقیب نهایت استفاده را از این فرصت ببرند و انتخابات را به نفع خود پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در سلسله جلسات پاسخ‌گویی مسئولین فرهنگی و دولتی، در خصوص نقش علما در تحقق دولت جوان حزب‌الهی گفت: مقام معظم رهبری نسبت به جریان نفوذ هشدار دادند. به نظر می‌رسد منظور معظم له از نفوذ، کسانی است که وارد سیستم اجرایی شوند و تفکر انقلابی نداشته باشند و وابسته به غرب باشند. چنین فردی برنامه‌های غرب را در داخل کشور اجرا می‌کنند و این خطر بزرگی برای کشور است.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به خوبی برای مردم تبیین شود که هر جایی کار دست نیروهای انقلابی بود پیشرفت کردیم، افزود: همین حالا در عرصه اقتصادی بسیار آسیب‌پذیر هستیم، اما برعکس در عرصه نظامی بسیار قوی هستیم چگونه جوانان می‌توانند پهپاد، موشک و هواپیما پیشرفته بسازند اما در صنعت خودروسازی این همه وابستگی وجود دارد.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات طلاب در جهت تحقق دولت جوان حزب‌الهی را بیان مشکلات کنونی و راه‌حل‌ها دانست و گفت: متاسفانه دولت کنونی به جای نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌ها و اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، ۸ سال به بیرون کشور و غرب چشم دوخت و کشور را معطل برجام بدون فرجام کرد.

پناهی بیان کرد: نکته مهمی که باید مدنظر نیروهای جوان انقلابی باشد حفظ انسجام، وحدت و برادری و جلوگیری از تخریب همدیگر است و اجازه ندهیم یک ذهنیت یا شبهه باعث ایجاد سوءظن در میان جریان انقلابی شود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب از تخریب همدیگر بپرهیزند، گفت: حملات به خودی‌ها و  خودزنی‌ها باعث می‌شود گروه‌های رقیب نهایت استفاده را از این فرصت ببرند و انتخابات را به نفع خود پیش ببرند.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه الان زمان دعوای سیاسی میان جریان انقلابی نیست، خاطرنشان کرد: به لحاظ دینی موظفیم به همدیگر احترام بگذاریم و از سوء‌ظن بپرهیزیم و اگر مشکلی پیش آید به بعد انتخابات واگذار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha