پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صالحی

حوزه/ در ادامه سفر مسئولان آموزش حوزه علمیه خراسان به قم، در دیدارهای مختلف بر ضرورت تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتر حوزه های علمیه قم و خراسان در امور آموزشی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام مهدی صالحی مقدم، مدیر آموزش و مدارج علمی حوزه علمیه خراسان در ادامه سفر مسئولان آموزش این حوزه به شهر مقدس قم، در راستای تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتر دو حوزه علمیه قم و خراسان در امور آموزشی، با مدیر مدارک علمی، مدیر امور اساتید، مدیر امور تحصیلی و همچنین مدیر ساماندهی حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها که در مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت تعمیق روابط و تسهیل امور آموزشی طلاب دو حوزه علمیه قم و خراسان، بر تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتر این دو حوزه در امور آموزشی تاکید شد و بنا شد مصوبات مطرح شده از سوی دو حوزه در راستای اعتلای مجموعه مجدانه پیگیری شود.

در این دیدار ها حجت الاسلام صالحی مقدم ضمن انتقال برخی از مطالبات مدیران و مسئولین آموزش مدارس علمیه خراسان در امور آموزشی بر ضرورت پیگیری و اجرای این مطالبات در راستای تسهیل امور طلاب، اساتید و مدیران مدارس و کادر آموزشی مدارس تاکید و همگرایی در این زمینه ها را ضروری عنوان کرد.

شایان ذکر است، تسهیل نقل و انتقالات از حوزه علمیه خراسان به حوزه علمیه قم و بالعکس، کیفیت تطبیق نمرات طلاب انتقالی بین دو حوزه، تعریف و تبیین فرآیند انتقال طلاب، پذیرفته شدن نمرات دو حوزه، برگزاری جلسات مشترک جهت همکاری و هم افزایی بیشتر، پذیرفته شدن پایان نامه یا رساله های تایید شده در هر دو حوزه در صورت انتقال طلاب به همراه پیگیری ثبت سوابق اساتید انتقالی مورد تایید مرکز مدیریت جزو اهم پیگیری ها و موضوعات مورد بحث در این جلسات بوده است که مورد استقبال طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام 313/49 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha