جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

  حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، شب گذشته در ششمین اجلاس استانی نماز که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار و جمعی از فعالان عرصه نماز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد گفت: فرزندان از گفتار، رفتار و کردار والدین الگوبرداری کرده و همان را دقیقا عمل می‌کنند، به همین دلیل پدران و مادران در اقامه‌ به موقع نماز مقید باشند تا فرزندان نیز خود را مکلف به برپایی این فریضه‌ بدانند.

وی خاطرنشان کرد:  باید تلاش کنیم با توجه به تأثیر مثبتی که نماز در زندگی روزمره دارد، نقش آن را در جامعه پررنگ تر کنیم و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی نقش و تاثیر بسزایی دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد:  لازم است با اجرای طرح‌هایی راهبردی در راستای فراگیر کردن نماز عمل کنیم تا بتوانیم این واجب الهی را در بین نوجوانان و جوانان کشور که آینده سازان میهن اسلامی هستند، ترویج دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین، نماز را موجب امنیت و آرامش روحی جامعه دانست و عنوان کرد: والدین به ویژه مادران لذت اقامه نماز را به کودکان بچشانند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha