جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام انصاری البرز

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: در روزهای پایانی سال ۹۹ و در آستانه سال جدید، صحنه های به یادماندنی ایثار و فداکاری همه مردم به ویژه کادر فداکار درمان در مقابله با بیماری کرونا، ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس را در خاطره ها زنده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، صبح امروز در نشستی با کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز به شیوع ویروس کرونا در کشور پرداخت و عنوان کرد: مرکز خدمات حوزه استان البرز پیشگام در موضوع مواسات مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا بود که توانست فعالیتهای ماندگاری را ثبت کند و این تلاشها در سال آینده با جدیت و برنامه ریزی منسجم تر تداوم خواهد داشت.

وی با تقدیر از کادر درمان، بیان کرد: حلول بهار طبیعت و آغاز سال نو فرصت مغتنمی است تا از تک تک خادمان حوزه درمان استان به خاطر زحمات طاقت فرسا در عرصه مبارزه با کرونا  قدردانی کنیم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد: در روزهای پایانی سال ۹۹ و در آستانه سال جدید، صحنه های به یادماندنی ایثار و فداکاری همه مردم به ویژه  کادر فداکار درمان در مقابله با بیماری کرونا، ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس را در خاطره ها زنده کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha