چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با تاکید بر این که مردم قدردان تلاش های مسئولان هستند، گفت: برخی افراد هر پیشرفتی را پسرفت جلوه می دهند، این مسأله نشان از خودتحقیری است؛ نباید به سمتی برویم که موجودیت خود را تحقیر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در جلسه ای به مناسبت روز شهردار با تقدیر از شهردار چغادک و تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی در کشور گفت: شاید با توجه به مشکلات سخت اقتصادی و مسائل مختلفی که در جامعه وجود دارد، کار کردن به ویژه در حوزه عمرانی به این راحتی نباشد؛ دولت در شرایط کنونی فقط توان خود را در حوزه عمرانی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته و پروژه جدیدی را شروع نمی کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه عده ای عادت به خود تحقیری دارند، افزود: برخی از افراد هر پیشرفتی را پسرفت جلوه می دهند، این مسأله نشان از خودتحقیری است؛ نباید به سمتی برویم که خود و موجودیت خود را تحقیر کنیم.

وی با بیان اینکه مردم قدردان تلاش های مسئولان هستند، تصریح کرد: مردم می بینند که اگر تلاشی از سوی مسئولی صورت می گیرد از او حمایت و قدردانی می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: در شهر چغادک با انسجامی که ایجاد شد و نیز گفتمان مطالبه و همچنین پیگیری مسائل، الحمدلله شاهد اقدامات خوبی در حوزه عمرانی بودیم؛ روزی در این شهر هنگام بارندگی شرایط راه رفتن در کوچه ها و خیابان های شهر میسر نبود اما امروز شاهد آسفالت معابر هستیم و این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است.

وی با اشاره به پیگیری های مسئولان چغادک در مرکز استان و برگزاری نشست های متعدد برای بررسی مسائل این شهر گفت: همین جلسات و رایزنی ها سبب شد تا توجه مسئولان استان به چغادک معطوف شود و شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه بایستی نگاه ها و افق بلندتری متصور بود، گفت: توسعه چغادک و پیشرفت آن و ترسیم چشم انداز کلان برای این بخش یکی از مسائل مهمی است که از سوی مسئولان این منطقه دنبال شده و مسئولان خود را سرگرم کارهای کوچک نکردند.

 در این جلسه با اهدای لوح تقدیری و هدیه ای از سوی حجت الاسلام خدری به علی زارعی شهردار چغادک به مناسبت فرا رسیدن روز شهردار، از تلاش های وی و مجموعه شهرداری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha