جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آذری جهرمی

حوزه/ اگر نیروی انتظامی ما چنین اقتداری داشت که بلافاصله جناب آذری جهرمی را به جرم تشویق به جرم و عمل مجرمانه و تبلیغ یک خرافه خطرآفرین دستگیر می‌کرد و تا آخر تعطیلات نوروز او را در بازداشتگاه مخصوص مجرمان خطرناک نگهداری می‌کرد، آنگاه می‌توانستیم امیدوارم باشیم که صاحب کشوری متمدن و قانون‌مدار شده‌ایم.

خبرگزاری حوزه | امروز وقتی از یک طرف، اخطار رئیس نیروی انتظامی کشور به سازندگان و فروشندگان مواد محترقه چهارشنبه آخر سال را شنیدم و وقتی گزارش اخبار ساعات ۱۴ را درباره افزایش دویست درصدی مصدومان روزهای اخیر ترقه‌بازی‌ها نسبت به سال گذشته را شنیدم و از طرفی این پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات کشور جناب آذری جهرمی را خواندم که با شعفی نوشته بود:

«مدت‌ها بود که ترقه نخریده بودم. امشب که همدان اومده بودم برای پیاده‌روی رفتیم میدون مرکزی شهر و بازار دست‌فروش‌ها. دیدم یه پسر جوون داره ترقه می‌فروشه، پرت شدم به ۱۷-۱۸ سالگی و این صوبتا چند تا خریدم. حالا دنبال زمان مناسبم»

با خود گفتم اگر نیروی انتظامی ما چنین اقتداری داشت که بلافاصله جناب آذری جهرمی را به جرم تشویق به جرم و عمل مجرمانه و تبلیغ یک خرافه خطرآفرین دستگیر می‌کرد و تا آخر تعطیلات نوروز او را در بازداشتگاه مخصوص مجرمان خطرناک نگهداری می‌کرد، آنگاه می‌توانستیم امیدوارم باشیم که صاحب کشوری متمدن و قانون‌مدار شده‌ایم.

    

احمدحسین شریفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha