شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یوسفی مقدم

حوزه/ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآنِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: جانبازان عزیز کشور ما با تأسی به سیره حضرت عباس(ع) حقیقتاً در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و جاودانه شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق یوسفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز ابراز داشت: از جمله برکات و دستاوردهای عظیم و خیره کننده ی انقلاب اسلامی و نهضت نورانی حضرت امام(ره)، همین جانبازان عزیز و انسان های ایثارگری هستند که از وجود خود سرمایه گذاشتند برای این که این انقلاب و نظام اسلامی حفظ شده و با عزت به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: جانبازان حقیقتاً با تأسی به سیره و مرام و سبک زندگی حضرت عباس بن علی(ع) نشان دادند که با بصیرت و آگاهی والا در مسیر دفاع از حق و حقیقت، آماده رشادت و از خودگذشتگی هستند و در ضمن با الگوگیری از قمر بنی هاشم(ع) واجد گوهر بسیار ارزشمند ادب و وفا هستند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همچنین گفت: همه ما مدیون رشادت ها و حماسه های جانبازان عزیز و نیز شهدای والامقامی هستیم که در مسیری که امام حسین(ع) و برادرشان حضرت ابوالفضل(ع) و اصحاب عاشورایی برای ما گشودند، گام گذاشتند و این گونه در تاریخ انقلاب و این کشور نام و یادشان جاودانه شده است.

وی افزود: ان شاءالله همه ما بتوانیم با عمل به فرمایشات اهل بیت(ع) و الگوگیری عملی از سیره آن بزرگواران، در مقام شیعه و محب بودن، ثبات قدم خویش را به خوبی نشان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha