جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ دبیر میز آموزش و پرورش قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزش مجازی ویژه ۲۰۰ نفر از دبیران فلسفه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی،‌حجت الاسلام محمود شریعتمداری  با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از فعالیت هایی که در میز آموزش و پرورش انجام شد و امسال به خاطر شرایط کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار شد، آموزش ضمن خدمت بود که طی جلساتی که با وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال این دوره آموزشی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: ۲۰۰ نفر از دبیران فلسفه سراسر کشور در این دوره شرکت کردند که تعداد زیادی از این دبیران به تازگی جذب آموزش و پرورش شده بودند.

دبیر میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه امسال دبیرخانه کشوری درس فلسفه در استان لرستان بود، تصریح کرد: سرفصل های آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور را به دبیرخانه ارائه کردیم و توسط آنها تایید شد.

وی افزود: در این دوره دکتر اعتصامی «رئیس میز آموزش و پرورش» با موضوع تبیین کتاب فلسفه، خانم دکتر فخری ملکی با موضوع «تحلیل محتوای کتاب فلسفه»، دکتر رضا ملایی درباره «فلسفه های مضاف در دوره معاصر»، دکتر احمد شه گلی خانی با موضوع «چالش ها و رویکردها در فلسفه» و دکتر محمد فتحعلی نیز بحث «فلسفه و مابعدالطبیعه» به ارائه بحث پرداختند.

حجت الاسلام شریعتمداری با بیان اینکه بعد از دوره مقرر شد به صورت آنلاین، آزمونی از دبیران فلسفه سراسر کشور گرفته شود و این نمرات در پرورنده آنها درج شود، خاطرنشان کرد: این کلاس ها ضبط ویدیویی شده و در اختیار سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد و در دسترس تمامی دبیران فلسفه کشور از طریق سایت سازمان پژوهش خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha