پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب مدرسه علمیه ابیک قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: جانبازان برای اسلام و میهن اسلامی جنگیدند و آرامش امروز ما، مدیون رشادت دیروز این عزیزان است.

حجت الاسلام کریم زاده، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه الاسلام) و روز جانباز گفت: جانبازان برای اسلام و میهن اسلامی جنگیدند و آرامش امروز ما، مدیون رشادت دیروز این عزیزان است و در نتیجه خدمت به این قشر عزیز، وظیفه همه ماست.

حجت الاسلام کریم زاده خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر مقاومتی هستند که آیندگان همواره از آنها به نیکی یاد خواهند کرد این آرامشی که امروز داریم ثمره ایثار واز خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی به حضور خودجوش و میدانی طلاب جهادی مدرسه علمیه شهرستان آبیک به نیازمندان این شهر بیان کرد: اطعام  به افراد نیاز مند که در محدوده ما هستند مهم است و باید در لیست فعالیت های طلاب این حوزه قرار بگیرد و همین امر موجب خشنودی قلب حضرت ولی عصر (عج) می شود

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک تصریح کرد:  کمک به نیازمندان را در این روزها فراموش نکنیم  و بدانیم احسان و بخشش به مستمندان، نه تنها روزی انسان را زیاد می کند بلکه رضایت خداوند را نیز به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه در قرآن و کلام بزرگان به احسان و کمک زیاد سفارش شده است، تصریح کرد: با این عمل توشه‌ای برای زمان مرگ و جهان جاوید خود ذخیره می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha