جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام نوروزی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با صدور پیامی تحویل سال ۱۴۰۰ شمسی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی تحویل سال جدید را تبریک گفت، متن پیام بدین شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الا حوال/ حول حالنا الی احسن الحال

سال ۹۹ با تمام سختی ها و فراز و نشیب های آن به پایان رسید. سالی که صبر و ایستادگی هوشمندانه و مقاومت سرافرازانه ملت سربلند ایران در مقابله با دو تهدید بزرگ و در نبرد توأمان با بی سابقه ترین تحریم ها و پاندمی کرونا، دستاوردها و افتخارات ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد و جلوه های کم نظیری از شکوه وحدت، همدلی، همبستگی و ایثار، فداکاری و نوع دوستی مردمان این سرزمین را به نمایش گذاشت و با اثبات پویایی و توان تاب آوری و توانمندی مدیریتی نظام در مواجهه با بحران ها، بار دیگر پیشرفت های شگرف و خیره کننده کشور در دانش پزشکی و خوداتکایی در  تولید داروها و تجهیزات پیشرفته را به رخ جهانیان کشید. افتخارات ارزنده و کامیابی های بزرگی که مایه مباهات است.

همگام با موفقیت های ملی، استان قم نیز در سال گذشته مسیر پیشرفت و بالندگی را با شتاب و سرعت مناسبی طی کرد و با جدیت، تلاش و عزم عمومی، کارهای بزرگ و ماندگاری در عرصه های مختلف انجام گرفت. به ویژه در عرصه مدیریت و مهار ویروس کرونا که در پرتو عنایت خاص کریمه اهل بیت (س) و با برنامه ریزی منسجم و یکپارچه و همراهی و نقش آفرینی اثرگذار علما، خیرین، نیکوکاران، گروه های جهادی و مردمی و مدافعان سلامت، قم در این عرصه پرالتهاب بسیار خوش درخشید و به عنوان یک استان موفق و الگو در مقابله با بیماری و  پیشگام در مجاهدت، خدمت رسانی و  مواسات همدلانه در سطح کشور  معرفی و شناخته شد. علاوه بر دستاوردهای ارزشمند استان در عرصه مقابله با کرونا، بهره برداری از صدها پروژه در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، زیربنایی، آب و خاک، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، آموزشی و ... همچنین پیگیری ها و تلاش های هدفمند و منجر به نتیجه در زمینه سرعت بخشی به روند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام، رونق اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رفع موانع و مشکلات تولید و احیای واحدهای راکد در راستای تحقق شعار سال و نیز ارتقاء زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان های جدیدالاحداث و... از دیگر فعالیت ها و اقدامات مهمی است که در سال ۹۹ با تلاش و همت مردم و مسؤلان و در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید شکل اجرایی به خود گرفت و زمینه را برای تقویت زیرساخت های توسعه و عمران استان فراهم کرد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه شش هزار شهید گرانقدر استان قم، فرارسیدن سال نو و تقارن آن با خجسته اعیاد شعبان المعظم را به عموم مردم شریف استان قم، مراجع معظم تقلید، علما و روحانیت معزز، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های محترم شهداء و ایثارگران سربلند و همه مدیران و خادمین مردم در مجموعه های اداری و خدماتی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم به فضل و یاری خداوند متعال و با رفع این بلای عالمگیر، سال ۱۴۰۰، سلامتی و تندرستی و شادابی و توأم با موفقیت های روزافزون برای ایران اسلامی و استان قم باشد.

بهرام سرمست

استاندار قم

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha