پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتباط تصویری دکتر روحانی با مرکز اورژانس و تعدادی از مراکز درمانی کشور

حوزه/ رئیس جمهور در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرکز اورژانس تهران و تعدادی از مراکز درمانی کشور ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز از تلاش و فداکاری خالصانه و شبانه روزی کادر درمان کشور و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، روز دوشنبه در نخستین ارتباط ویدئوکنفرانسی در سال جدید، با مرکز اورژانس تهران، بیمارستان امام رضا(ع)مشهد، بیمارستان رازی اهواز و بیمارستان شریعتی تهران تماس برقرار کرد و با تبریک فرارسیدن سال جدید در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی بخش بهداشت و درمان کشور قرار گرفت.

رئیس جمهور در این تماس های تصویری با تاکید بر اینکه دولت همیشه قدردان کادر درمان کشور است و از مسوولیت سنگینی که بر دوش این بخش قرار دارد، آگاه است، گفت: بخش سلامت و پزشکی کشور جزو افتخارات ایران است و از عرصه‌هایی است که می‌تواند در سطح منطقه‌ای و جهانی رقابت کند.

 روحانی با بیان اینکه بخش درمان کشور برای سلامت مردم به ویژه در مقابله با ویروس کرونا از جان خود مایه گذاشتند، گفت: امیدوارم در ایام عید نوروز، دید و بازدید مردم و سفرها موجب تشدید بیماری و خستگی مضاعف کادر درمان کشور نشود.

رئیس جمهور اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش سلامت و بهداشت و درمان را بسیار برجسته و غیرقابل مقایسه با دولت‌های گذشته دانست و گفت: دولت تدبیر و امید در بخش بیمه همگانی، ساخت بیمارستان، تامین تجهیزات پزشکی و ارتقای بخش بهداشت و درمان با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست و در این دولت تعداد تخت‌های بیمارستانی بیش از سه برابر و تخت‌های بخش آی.سی.یو ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

 روحانی تاکید کرد: دولت همه توان خود را برای بخش بهداشت و درمان به کار گرفته و باز هم به کار خواهد گرفت البته زبان از بیان وسعت فداکاری کادر درمان عاجز است اما با همه توان در خدمت این عزیزان خواهیم بود ضمن اینکه مردم ایران نیز قدردان کادر درمان کشور هستند.

در این ارتباط ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اورژانس کشور، روسای بیمارستان‌ها و همچنین روسای علوم پزشکی مشهد ، جندی شاپور اهواز و تهران گزارشی از فعالیت‌های کادر درمان در یک سال گذشته و به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز ارائه کردند و با ابراز خرسندی از روند نزولی شیوع ویروس کرونا بر تداوم خدمات رسانی به مردم تا کنترل کامل این بیماری تاکید کردند.

در این ارتباط تصویری همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در دوره دولت تدبیر و امید ۴ بیمارستان در استان خراسان رضوی احداث شده است خواستار مساعدت در تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد مقدس شد که دکتر روحانی نسبت به انجام آن در کمترین زمان ممکن قول مساعدت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha