پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صفی خانی قزوین

حوزه / حجت الاسلام صفی خانی گفت: متاسفانه امروز الگوی مصرف جامعه اسلامی و خانواده ها با آموزه های دینی فاصله دارد، لذا نه تنها در ایام تعطیلات نوروز الگوی صحیح مصرف را رعایت کنیم، بلکه در همه روزها از ریخت و پاش و اسراف خودداری کنیم.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو گفت: به دلیل شیوع کرونا این امکان وجود ندارد که بتوانیم به دید و بازدیدهای نوروزی بپردازیم، لذا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از خود و دیگران مراقبت کنیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: صرفه جویی در آموزه های دینی بسیار توصیه شده است و در فرهنگ دینی ما اسراف جایی ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: متاسفانه امروز الگوی مصرف جامعه اسلامی و خانواده ها با آموزه های دینی فاصله دارد، لذا نه تنها در ایام تعطیلات نوروز، الگوی صحیح مصرف را رعایت کنیم، بلکه در همه روزها از ریخت و پاش و اسراف خودداری کنیم.

وی بیان کرد: برای مدیریت هزینه ها باید یک تقسیم بندی صحیح و اصولی داشته باشیم و پیش از خرید های آنچنانی که امروز متاسفانه در جامعه تبدیل به چشم و هم چشمی شده، نیازهای ضروری زندگی را اولویت بندی کنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha