شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: دشمن امروز در عمق خانه‌های ما نفوذ کرده است. چرا اجازه می‌دهیم دشمن باورهای اعتقادی ما را متزلزل کند؟

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدرضا موسوی شالی، صبح امروز در جمع اعضای هئیت امنای مسجد آمنه خاتون(س) قزوین ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از تلاشهای ارزشمند و ماندگار کادر درمان، گفت: کادر درمان رسالت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران، شمار زیادی از هموطنان‌ را از دست دادیم و خانواده‌های زیادی داغدار شدند و در سراسر جهان این ویروس کشنده به کسی رحم نمی‌کند که باید در این روزهای تعطیلات نوروزی به رعایت مسائل بهداشتی مقید باشیم.

وی به نقش مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و عنوان کرد: امروز تهاجم فرهنگی از بزرگترین خطراتی است که ما را تهدید می‌کند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را انکار کرد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دشمن امروز در عمق خانه‌های ما نفوذ کرده است. چرا اجازه می‌دهیم دشمن باورهای اعتقادی ما را متزلزل کند؟

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با بیان اینکه مسجد پایگاه اسلام و سنگری در مقابل جنگ نرم دشمن است، اظهار کرد: حضور دائم در این پایگاه می‌تواند تربیت اسلامی را به دنبال داشته و موجبات دوری از انحرافات را فراهم آورد و سبب شود تا تبلیغات دشمنان علیه جوانان بی‌اثر شود.

 وی ادامه داد: برای مقابله با  توطئه های دشمنان بهترین راه‌ حل، جذب جوانان به مساجد است و ما می‌توانیم با داشتن برنامه‌های پر محتوا جوانان را به سمت صفا، صمیمیت، وحدت و یکپارچگی جذب کنیم.

در پایان، حجت الاسلام محمد رضا سبحانی نیا به عنوان امام جماعت جدید مسجد آمنه خاتون(س) معرفی شد.

دشمن امروز در عمق خانه‌های ما نفوذ کرده است

دشمن امروز در عمق خانه‌های ما نفوذ کرده است

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha