سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شکریان

حجت الاسلام شکریان با بیان این که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف خواهد شد تصریح کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات، رونق تولید داخل است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت اعیاد شعبانیه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال اشاره کرد و بر ضرورت همدلی و هم افزایی بخش های مختلف کشور به منظور تحقق مطالبات معظم له تأکید کرد.

وی با بیان این که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف خواهد شد، افزود: مسئولان در سال جدید همه همت خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسئولان در سال جدید از ظرفیت های داخل کشور بیشتر بهره گیرند، خاطرنشان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، رونق و تقویت تولید داخل است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر آن طور که شایسته بود از توان و ظرفیت داخلی بهره لازم گرفته نشد، تصریح کرد: باید این باور بیشتر در میان مسؤولان و مدیران کشور تقویت شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که در طول سال های گذشته نگاه برخی مسؤولان کشور تنها به تعامل با غرب خلاصه شده بود، ادامه داد: عملکرد غیر قابل قبول آمریکا و اروپا در قضیه برجام باید درسی برای مسئولان باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه عبور از مشکلات کشور دل بستن به بیرون نیست، تصریح کرد: باید با پشتیبانی مناسب از تولید داخل و برداشتن موانع، بسترهای لازم را به منظور تقویت تولید داخل فراهم کنیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ایران اسلامی از ظرفیت های بالایی برای رونق اقتصادی بهره مند است، خاطرنشان کرد: متأسفانه باور وجود چنین توانمندی و ظرفیتی در برخی مدیران کشور وجود ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان داخلی با موانعی روبرو هستند که نیازمند توجه بیشتر دولت و مجلس است، تصریح کرد: اگر این موانع موجود برداشته و پشتیبانی های لازم نیز صورت گیرد، به طور حتم شاهد جهش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تقویت تولید موجب رشد اشتغال و کاهش مشکلات اقتصادی مردم خواهد شد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورمان در معرض فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارد، تقویت تولید داخل بهترین راهکار برای دور زدن و بی اثر کردن تحریم ها است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری های هر ساله خود مسیر حرکت مدیران کشور را مشخص می کنند، ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت تولید داخل استفاده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که شعار امسال باید در عمل از سوی مسئولان دنبال و پیگیری شود، خاطرنشان کرد: معطل کردن کشور برای بازگشت به برجام و مذاکره با کشورهای اروپایی اشتباهی استراتژیک است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha