شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رونق تولید

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: رونق تولید، بیکاری را ریشه کن می‌کند و کشور را در مسیر توسعه و اعتلا قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین به نامگذاری شعار امسال مقام معظم رهبری به نام (تولید، پشتیبانی ها، و مانع زادایی ها) گفت: رونق تولید عامل مهمی برای رفع مشکلات کشور است و دولت و مجلس باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رونق تولید و اشتغال امری اساسی است و در حال حاضر که کشور با مشکلات روبه‌رو است و باید با اقدامات جهادی هر کسی در حوزه پیشرفت گام بردارد تا ظرفیت‌های داخلی کشور توسعه یابد.

وی با  بیان به این که تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید نیازمند اقدامات اساسی و عملی است، عنوان کرد:  در تحقق این شعار نباید به وعده و وعید و شعار بسنده کرد، بلکه باید اقدامات مناسب در این زمینه انجام شود.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه قانون رفع موانع تولید در مجلس نتوانست مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کند، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس، اما هنوز مشکلاتی در بخش تولیدی و تولید کنندگان وجود دارد که حل نشده است.

وی ادامه داد: رونق تولید، بیکاری را در کشور ریشه کن می‌کند و در مسیر توسعه و اعتلا قرار می‌دهد و این مهم‌ترین دستاوردی است که عمل به شعار سال می‌تواند به همراه داشته باشد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha