جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت ایران از درک بالای  سیاسی برخوردار هستند، لذا یاوه‌ گویی های دشمنان نمی ‌تواند تأثیری در روند برگزاری انتخابات در ایران بگذارد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: عید از منظر امیرالمومنین(ع) روزی است که در آن معصیت خدا نشود و گناهی انجام نگیرد. آن روز را عید نامند و این فرمایش اشاره به این موضوع دارد که روز ترک گناه، روز پیروزی و پاکی و بازگشت به فطرت نخستین است.

وی به برگزاری انتخابات سال جاری که رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی نوروزی به آن اشاره فرمودند، بیان کرد: ملت ایران از درک بالای  سیاسی برخوردار هستند، لذا یاوه‌ گویی های دشمنان نمی‌تواند تأثیری در روند برگزاری انتخابات در ایران بگذارد، همان طور که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی  در این سالها  به دشمنان فهماندند که ملت ایران از رسیدن به حق خود دست بردار نبوده و اجازه نمی‌دهند بیگانگان در سرنوشت کشور خود  دخالت داشته باشند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: انتخابات امسال از آنجایی حائز اهمیت است که چشم تمام جهان به حضور گسترده مردم دوخته شده حضوری که سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی از توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب در باره انتخابات بوده و لازم است مردم خود در این زمینه آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

وی اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی بارها در این سالها  به دشمنان نشان دادند که با گذشت ۴۲ سال هنوز پای آرمان‌های انقلاب، امام، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و  در روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران می‌زنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha