پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در سالهای اخیر مسئله اقتصادی را مهم ترین رسالت اصلی مسئولین اعلام فرموده اند که باید از از سوی مسئولان از حالت حرف به عمل تبدیل شود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: امروز همه سیاستمداران، دانشمندان و رهبران دنیا به دور اندیشی، بصیرت، هوشیاری و واقع نگری مقام معظم رهبری اذعان دارند.

وی ادامه داد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در سالهای اخیر مسئله اقتصادی را مهم ترین رسالت اصلی مسئولین اعلام فرموده اند که باید از از سوی مسئولان از حالت حرف به عمل تبدیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین اظهار کرد: بیانات رهبری انقلاب اسلامی یعنی جهت دادن به مسئولین و مردم فهیم ایران اسلامی تا کشور با تحقق این شعارها پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

وی اظهار کرد: معظم له در بخش اقتصاد دغدغه جدّی دارند و این یک هشدار به مسئولین است که با عزم و اراده جدی و  وحدت و همدلی بکوشند تا  مشکلات اقتصادی و بیکاری را به حداقل برسانند.

حجت الاسلام  مجیدی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بزرگترین نعمت الهی بر ما و ملت های آزاده دنیاست، چرا که ستون اصلی خیمه نظام و انقلاب اسلامی است و امروز باید همیشه شکر گزار نعمت ولایت باشیم.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به بخشی از فعالیتهای این اداره کل در سال گذشته اشاره و بیان کرد: سال گذشته ۳۵۹ مُبلغ به نقاط مختلف استان قزوین اعزام شدند و خوشبختانه از ظرفیت مبلغان اعزامی نیز در استان بهره‌مند شدیم.

وی اظهار کرد: سال گذشته چندین احیای موقوفه شاخص در استان قزوین داشتیم که از جمله آن پلاک ۲۴۱ هکتاری رشتقون بود که شش دانگ موقوفه بود، ولیکن در گذشته تا به امروز تصرفات عدیده‌ای اتفاق افتاده بود که با همکاری شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، اراضی به وقف برگشت و با توجه به نیت واقف اقدامات لازم انجام می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد:  چهار نیروگاه انرژی خورشیدی در بقاع متبرکه استان قزوین با ۱۰۰ کیلو وات تولید برق در سال ۹۹ افتتاح شد ‌و پنج نیروگاه دیگر نیز در سال جاری انجام خواهد شد. همچنین سرداب امامزاده بی‌بی زبیده خاتون(س) آماده بهره‌برداری است و دلیل اینکه تاکنون افتتاح نشده عدم نصب آسانسور است که امیدواریم تا پایان فروردین ماه انجام شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha