جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دولت آینده باید معایب دولت های گذشته را برطرف کند، گفت: در دولت آینده باید با روحیه جهاد ی، رفع موانع، چابک سازی، خدمت به مردم و ... دولت در تراز انقلاب اسلامی را محقق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی در اولین خطبه نماز جمعه کاشان سال ۱۴۰۰در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) کاشان، با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، حضرت را وارث انبیای الهی دانست و گفت: امام زمان(عج) با قیامش جهان را پر از عدل و داد می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به همزمانی ایام میلاد امام زمان (عج) با هفته سربازان گمنام اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت سربازان گمنام امام زمان(عج) به قدری بالا است که امام امت و رهبری بارها به تجلیل از خدمات آنان پرداخته اند.

امام جمعه کاشان به تاثیرگذاری شعارهای سال در فرهنگ سازی جامعه اشاره کرد و گفت: امسال باید ضمن پشتیبانی از تولید، موانع نیز به صورت جدی برطرف شود.

وی با بیان اینکه مخاطبین شعار سال علاوه بر مردم، دستگاه های اجرایی، قانونگذاری و قضایی نیز هستند، اظهار کرد: در صورتی شعار سال تحقق پیدا می کند که قوانین دست و پاگیر اداری از پیش پای تولید برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دولت آینده باید معایب دولت های گذشته را برطرف کند، گفت: در دولت آینده باید با روحیه جهاد ی، رفع موانع، چابک سازیّ خدمت به مردم و ... دولت در تراز انقلاب اسلامی را محقق کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha