جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی امام خمینی(ره) - رشته مشاوره اسلامی- گفت: بی شک به منظور زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) بیش از هر چیز نیاز به تقویت اُمید به آینده داریم.

حجت الاسلام و المسلمین هادی حسین خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت پرخیر و برکت امام زمان(عج) اظهار داشت: باور به مساله مهدویت خود اصلی ترین عامل اُمید در جامعه است و باید این امید را روز به روز تقویت کنیم.

وی افزود: به راستی اگر می خواهیم به سعادت دنیا و آخرت برسیم، لازمه اش در زمان حاضر، انتظار فرج و اُمید به آمدن منجی است و این که هر کس به سهم خود در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) تلاش کند.

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) همچنین گفت: بی شک چنانچه امید به آینده در میان نباشد، نتیجه اش انفعال و بی تحرکی است و این که انسان دست روی دست می گذارد و حال آن که در سایه امید و باور به مهدویت است که حرکت توأم با نشاط و اصلاح گری مطرح می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که فضای ماه شعبان و به خصوص محتوای مناجات شعبانیه سرشار از پیام امید و نشاط است، افزود: در هر عبارت این مناجات شریف که انسان دقت می کند، امید موج می زند و در راستای مناجات خدا تأکید می شود که اگر عمل ما در برابر خالق متعال اندک است، اما امید ما به حضرت حق و توکلمان بسیار است و همین عامل اصلی امیدی است که خود باعث و بانی نشاط و شادابی حقیقی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha