چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: روز ۱۲ فروردین، روز مبارک و مقدسی بود  که ملت نستوه ایران با فریادی رسا و پرطنین به جمهوری اسلامی 'آری' گفت و اراده ی تاریخی خود را محقق ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا با انتشار پیامی فرارسیدن روز ۱۲ فروردین را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه قزوین بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

امت مسلمان ایران به این باور رسیده اند که این یوم اللّه و حاکمیت جمهوری اسلامی امانتی  الهی است و مردم به این یقین رسیده اند که این روز شریف سرآغاز حرکت نوین به سوی هدفی بزرگ، متعالی و مقدس است ۱۲ و  فرودین همانگونه که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید  گرفته و زنده نگه دارند.

 رأی "آری" مردم به "جمهوری اسلامی"، استقبال پرشکوه ملتی رنج دیده و تحت ستم طاغوت شاهنشاهی از گوهرِ ارزشمند حقِ تعیینِ سرنوشت خود بر پایه تعالیم اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بود که این رویداد عظیم را به بهار مردمسالاری دینی در طول حیات چهل و دوساله  ساله انقلاب اسلامی مبدل کرد. هر سال این بهار معنوی و سرمایه ملی با بهار طبیعت، همراه و امیدآفرین و عزت بخش است.

 مدیریت حوزه علمیه استان قزوین روز جمهوری اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت انقلابی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امیدوار است در طلیعه انقلاب اسلامی و سال (تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها) که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای آحاد ملت شریف ایران بیان شد با برنامه ریزی مناسب، نقش بسزایی در رونق و خودکفایی اقتصادی درکشور ما داشته باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha