پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محدودیت کرونا سمنان

حوزه/ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: امسال در روز طبیعت، دورهمی در بوستان‌ها و فضاهای سبز ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن سعدالدین، پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: امسال در روز طبیعت، دورهمی در بوستان‌ها و فضاهای سبز ممنوع است.

وی گفت: دستورالعمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا توسط جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار سمنان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان افزود: در این دستورالعمل، به ممنوع بودن برگزاری دورهمی در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت و ممنوع بودن دید و بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر برای تبریک سال جدید تأکید شده است.

سعدالدین بیان کرد: آموزش مدیران و رابطان دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین اهداف حضور بازرسان در دستگاه‌های اجرایی است و در سال گذشته، ۷۰۰ مورد بازرسی از ادارات استان سمنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همچنان ماسک زدن در ادارات اجباری است، گفت: در سال گذشته، ۳۵ اکیپ بازرسی توسط دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان از دستگاه‌های اجرایی بازرسی کردند که از این تعداد، ۵۳۰ مورد به‌صورت حضوری و ۱۷۰ مورد به‌صورت تلفنی بوده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان افزود: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ادارات استان انجام شده است.

سعدالدین گفت: با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان شمار فوتی کارکنان در ادارات بسیار کم بود؛ بیش از ۹۰ درصد مردم این استان دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند.

وی افزود: باید تلاش بیشتری را برای سلامت مردم به انجام رسانیم و تمام دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا استان بازنگری شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند در هر شرایطی بهترین خدمات را به ارباب رجوع ارائه دهند؛ افرادی که ماسک ندارند یا به بیماری کرونا مبتلا هستند، نباید وارد ادارات شوند.

سعدالدین گفت: ساعت تردد شبانه از ۲۱ به ۲۲ شب تغییر پیدا کرده است و تا ۳ صبح محدودیت تردد وجود دارد و برگه‌های تردد فقط برای موارد اضطراری داده می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های شهرستان‌ها بر اساس رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی مانند دستورالعمل‌های گذشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha