جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان، وجود امنیت را از ارکان اصلی رشد اقتصادی دانست و گفت: در قراردادی که بین ایران و چین منعقد شد، با وجود آنکه دشمنان کشور و مخالفان از مفاد این قرارداد اطلاع ندارند، اما به دنبال آن هستند تا با تبلیغات سوء، طرف مقابل را از انجام این کار، پشیمان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با سردار رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به شعار امسال و لزوم رفع موانع و پشتیبانی از تولیدی‌ها، اظهار داشت: از مسائلی که به بحث تولید ضربه می‌زند، قاچاق کالا است که ضروری است برای مقابله با قاچاق کالا ورود جدی‌تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در عرصه کاهش آمار سرقت‌های خرد، نیروی انتظامی می‌تواند از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و گشت زنی در محلات استفاده استفاده کند، یادآور شد: این که ناجا به تنهایی برای مبارزه با جرم ورود کند، یک انتظار خلاف واقع است و لذا برای موفقیت در این مسیر به مشارکت‌های مردمی و انسجام بین همه نیروها نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه ارتقای اقتدار نیروی انتظامی، دارای نسبتی معکوس با تنزل جرم است، مطرح کرد: حفظ و ارتقا اقتدار نیروی انتظامی باید به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه تبدیل شود، چرا که افزایش اقتدار ناجا، افزایش نظم عمومی و بستر مناسب برای زندگی اجتماعی را به دنبال دارد.

وی وجود امنیت را از ارکان اصلی رشد اقتصادی در هر کشور دانست و خاطر نشان کرد: در قراردادی که بین ایران و چین منعقد شد، با وجود آنکه دشمنان کشور و مخالفان از مفاد این قرارداد اطلاع ندارند، اما به دنبال آن هستند تا با تبلیغات سوء، طرف مقابل را از انجام این کار، پشیمان کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم ایران در محافظت از وطنشان ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور جدا شود، گفت: امنیت امروز کشور مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی است؛ این لباس سربازی که امروز بر تن دارید، ادامه دهنده همان شرطة الخمیسی است که حضرت امیر(ع) آنان را سربازان خدا معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha