شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بی‌شک فداکاری و از جان گذشتگی کادر درمان برای همه مردم ایران قابل ستایش و تحسین است و هیچ گاه فراموش نمی‌شود و قطعا روزی این بیماری ریشه‌کن می‌شود، ولی ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان تا ابد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه شهدای سلامت، گفت: امروز ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در دفاع از سلامت هموطنان صحنه‌های زیبایی را در قالب ایثار اجتماعی و در امتداد ایثار شهیدان در جامعه رقم زده که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران عزیز برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز دشمنان از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش در میهن اسلامی برقرار باشد و امروز نیز مدافعان سلامت با تأسی از رشادت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، زمینه‌های امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می‌سازند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با شیوع ویروس بیماری کرونا برای همه مردم کاملا محسوس بوده که پرستاران نهایت ایثارگری را در قبال همنوعان خود عرضه نموده و بی توجه به شرایط جسمانی خود و با تحمل مشکلات ناشی از انجام خدمت در این شرایط همچون تهدید اعضای خانواده و یا دوری از عزیزانشان؛ خدمت رسانی به بیماران کرونایی را استمرار بخشیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: در شرایط فعلی تامین سلامت و تلاش بی وقفه برای نجات بیماران اولویت اصلی کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا است.

وی اظهار کرد: بی‌شک فداکاری و از جان گذشتگی کادر درمان برای همه مردم ایران قابل ستایش و تحسین است و هیچ گاه فراموش نمی‌شود و قطعا روزی این بیماری ریشه‌کن می‌شود، ولی ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان تا ابد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شهدای مدافع سلامت نشان دهنده به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب در راه کمک به همنوعان هستند و ملت قدرشناس ایران فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت را فراموش نخواهند کرد، همان گونه که فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را نیز فراموش نکرده و نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین از زمان شیوع کرونا بی تفاوت نبود و در جبهه سلامت و مواسات مومنانه به خوبی وارد میدان شد که حتی مورد تقدیر مدیر حوزه های علمیه کشور آیت الله اعرافی قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha