پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاش های مخلصانه طلاب و روحانیون جهادی استان قزوین در عرصه مبارزه با کرونا و همراهی شایسته آنان با کادر درمان تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین که در مشهد حضور دارند، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش های طلاب جهادی در مبارزه با کرونا، گفت: در سالی که گذشت حوادث تلخی برای هموطنان به خاطر ابتلا به کرونا اتفاق افتاد که ضمن طلب مغفرت برای درگذشتگان، از تلاشهای جهادی طلاب قدردانی می کنم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: هرچند ویروس کرونا نگرانی را بر دل ها حاکم کرده، اما با همبستگی و رعایت توصیه های بهداشتی، از این مشکل هم عبور خواهیم کرد.

طلاب جهادی خدمت به مردم را وظیفه دینی و اجتماعی خود می دانند | تقدیر آیت الله اعرافی از جهادگران

وی ادامه داد: تمام فعالیت های جهادی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است، از این رو طلاب بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی فعالیت در حوزه‌های مختلف را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: گردهمایی مسئولین جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور که به مدت سه روز در به میزبانی حوزه علمیه قزوین برگزار شد، مورد تقدیر حضرت آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز طلاب جهادی با تمام وجود نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مومنان هر خدمتی را انجام می دهند و از جان و مال خود می گذرند تا جهاد در راه خدا اتفاق بیفتد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور شما طلاب جهادی در عرصه های اجتماعی باعث توجه بیشتر مردم به ویژه کادر درمان به طلاب شد و اقدامات خالصانه در بیمارستان ها و آرامستان ها ماندگار شد.

وی به فراگیری علم همراه با معرفت بیان کرد: علم و دانش باید با معنویت همراه باشد و دانش بدون معنویت بی‌ثمر است، چرا که علم در کنار معرفت تنها نجات دهنده انسان از گمراهی است.

طلاب جهادی خدمت به مردم را وظیفه دینی و اجتماعی خود می دانند | تقدیر آیت الله اعرافی از جهادگران

انتهای پیام /

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha