جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی طلاب و روحانیون جهادی استان برای مقابله با پیک چهارم کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به پیک چهارم کرونا و درگیر شدن استانها با این موج کرونایی، اظهار کرد: خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همکاری خوب مردم و خدمات شبانه روزی مسئولان، تلفات کمتری در پیک اول بیماری کرونا داشتیم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موج جدید کرونا بسیار خطرناک تر از موج گذشته است، تصریح کرد: این موج شیوع ویروس خطرناک کرونای انگلیسی را به دنبال دارد که ممکن است در حوزه درمان و تخت های بیمارستانی و آی.سی.یو دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه اکنون زمان همکاری عمومی مردم برای پشت سر گذاشتن این موج از بیماری کروناست، خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب در کنار مسئولان و دیگر گروه های جهادی برای فرهنگ سازی و اعلام خطر و همچنین پیشگیری از این موج، همدل و همراه هستند.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه استان ما استانی جوان با زیرساختهای اندک در حوزه درمانی بوده و نسبت به سایر استان‌ها بسترهای کمتری برای مقابله با ویروس دارد، اظهار کرد: هر چند خوشبختانه در طول سال های اخیر فضاهای بیمارستانی استان و تخت‌ها بیشتر شده است، اما نباید در برابر این ویروس خطرناک و مرگبار کوتاهی کرد و پزشکان و کارشناسان معتقدند در صورت پشت سر گذاشتن این پیک از کرونا در آینده وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

پناهی با قدردانی از همکاری های مردم در یک سال اخیر با بیان اینکه استان عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر استان‌های کشور داشته است و گویای آن نیز تعداد بسیار کمتر مرگ و میر کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: با همکاری مردم و همت مسئولان و همچنین فرهنگ سازی توسط علما و روحانیون و مبلغین دینی بتوانیم این برهه زمانی را نیز به سلامت و با کمترین تلفات پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha