شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ارزیابی طلاب در محورهای آداب و زی طلبگی، بررسی وضعیت قرآنی، احکام، ادبیات و وضعیت شخصیتی طلاب، طبق روال سال گذشته در دستور کار خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، اظهار داشت: اولویت اول اساتید و مدیران مدارس علمیه، برای شکوفایی و آینده ای روشن، رشد علمی و معنوی طلاب است.

 معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در رصد این موارد و بررسی سالهای متعدد تحصیلی، می تواند وضعیت اخلاقی و تربیتی طلاب را ارتقاء داده و این مهم با برگزاری میثاق ۱، ۲ ، ۳  و همچنین پایش قرآنی طلاب مدارس سطح استان، اسفند سال گذشته با هماهنگی و همکاری معاونت آموزش استان صورت گرفت.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته با همکاری معاونت آموزش و تهذیب در مسیر رشد همه جانبه طلاب مدارس علمیه، بیان کرد: در سال جدید هم به دنبال کمک به مدیران و رفع موانع آموزشی و تربیتی هستیم.

 معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: نتیجه رصد آموزشی تهذیبی و پایش قرآنی شهرستانها، با حضور معاونت تهذیب و آموزش استان از همین هفته، به مدیران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: با همت اساتید و مدیران خدوم، شاهد رشد علمی و معنوی طلاب خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha