پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیوع کرونا ساخت مسجد در پورتسموث، انگلیس را به تاخیر انداخت

حوزه/ به گفته شرکت مهندسی که به نمایندگی از انجمن اسلامی پورتسموث در نیوهمپشایر انگلستان، کار ساخت و ساز مسجد را به عهده گرفته است، به دلیل شیوع کرونا ساخت مسجد به تاخیر افتاده و لازم است طرح تصویب شده برای ساخت مسجد در شورای شهری تمدید شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از seacoastonline، جامعه اسلامی پورتسموث،  شهری در استان نیوهمپشایر در جنوب انگلستان، واقع در منطقه ساحلی در صدد تمدید یک ساله طرح تصویب شده برای ساخت مسجد برآمده است.

جان چاگنون از شرکت مهندسی آمبیت به نمایندگی از انجمن اسلامی منطقه ساحلی  گفت: شیوع ویروس کرونا بر بسیاری از فعالیت‌ها و پروژه‌های ما برای مشتریان، به ویژه توانایی مشتریان مسلمان ما برای شروع پروژه مسجد تاثیر گذاشته است، بیشتر فعالیت‌های آنها در سال گذشته و اوایل امسال معطوف به بررسی و مذاکره پیشنهادهای پیمانکاران بود و آنها در مرحله انتخاب پیمانکار برای ساخت مسجد هستند که در  اواخر سال جاری آغاز می‌شود.

چاگنون در نامه‌ای در ۲۲ مارس به ژولیت واکر، مدیر برنامه‌ریزی شهر ، خاطرنشان کرد: شیوع کرونا روند کار برای پروژه‌های ساختمانی را کند نکرده است، بلکه تقاضای پیمانکاران افزایش یافته است. تمدید برای متقاضی لازم است تا بتواند پروژه را شروع کند.

چاگنون گفت ، هیئت برنامه ریزی در آوریل ۲۰۱۹ رأی داد که مجوز ساخت مسجد جدید اعطاء شود که در ادامه قرار است مسجد پورتسموث افرا نامیده شود. بنا به اسناد و مدارک شهر ، در بازسازی این ملک احداث یک ساختمان دو طبقه با کاربرد مذهبی با رد پای ساختمانی با ۳ هزار و ۸۸۰ فوت مربع وجود دارد.

هیئت برنامه ریزی در آوریل ۲۰۱۹ همچنین به جامعه اسلامی منطقه ساحلی اجازه استفاده مشروط برای پارکینگ را تا سقف ۶۰ مکان پارک مجاز داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha