جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیرینی پزی معروف لندن کیک‌های مخصوص ماه رمضان می‌پزد

حوزه/ شیرینی پزی لولا، که به پختن کیک‌های لذیذ خانگی در انگلستان معروف است، برای نخستین بار از تهیه و توزیع کیک‌ و کاپ کیک با موضوع مناسبت اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از britishmuslim، یک مغازه شیرینی‌پزی که به پختن کیک‌های خانگی در انگلستان معروف شده است، برای نخستین بار به تهیه و توزیع کیک‌ها و کاپ‌کیک‌هایی با موضوع «مناسبت اسلامی و عید» اقدام کرده است.

مغازه شیرینی پزی لولا در انگلیس مجموعه‌ای جدید از دو نوع شیرینی برای مناسبت اسلامی آماده‌سازی کرده است که شامل یک نوع کاپ کیک و نوعی کیک خامه‌ای یک لایه با عنوان ماه مبارک رمضان می‌شوند که قرار است اول ماه می تولید آن‌ها آغاز شود.

این اولین باری است که شیرینی پزی لولا با توجه به تقاضاهای زیاد مخاطبین‌ به تهیه این نوع کیک‌ها اقدام می‌کند.

کیک‌ها قرار است در یک نانوایی متعلق به لولا در شمال لندن تهیه و تزئین شوند و قرار است از مجموعه‌ای از طعم‌دهنده‌های خاورمیانه‌ای برای ساخت آن الهام گرفته شود.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان و عید، دورانی است که زکات و روحیه اهدای جمعی در میان مسلمانان بالا است ، این شیرینی پزی نیز متعهد شده تا ۵% از سود فروش خود را به خیریه‌ای با ارزش‌های اسلامی با نام پنی اپیل اهداء کنند.

آدام دافمن ، رئیس بازاریابی و مارک تجاری در شیرینی‌پزی لولا، گفت: ما همیشه قدردان مشتریان مسلمان خود بوده‌ایم که در گذشته برای برگزاری افطار و عیدهایشان به ما اعتماد کردند، بنابراین این یک گام طبیعی بود که با این محصولات زیبا و خانگی، جشن‌های آن‌ها را بیشتر از گذشته خاص کنیم. ما برای همه شرکت کنندگان در ماه رمضان و عید مبارک آرزوی سلامتی می‌کنیم!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha