چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 951956
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
ویروس کرونا

حوزه/ دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: متاسفانه وضعیت شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان قرمز شده است و لذا ضروری است تا اقداماتی برای کاهش شیوع این بیماری در هر شهرستان اعمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مهرداد نادری‌فر، دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان‌های استان همدان از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان قرمز، شهرستان‌های همدان، فامنین، ملایر، رزن، درگزین و کبودراهنگ نارنجی و شهرستان‌های اسدآباد و بهار زرد کرونایی شده است و لذا ضروری است تا اقداماتی برای کاهش شیوع این بیماری در هر شهرستان اعمال شود.

وی با بیان اینکه کماکان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد برقرار است، گفت: بنا بر مصوبه ستاد کرونا، ورود و خروج از شهرهای با وضعیت کرونایی نارنجی و قرمز ممنوع است و از ورود خودرو در ورودی شهرها جلوگیری خواهد شد.

نادری فر با اشاره به اینکه تغییر شرایط کرونایی با محدودیت‌هایی برای برخی از مشاغل همراه است، یادآور شد: در شهرهای با وضعیت قرمز، مشاغل گروه دو، سه و چهار و در شهرهای نارنجی، مشاغل گروه سه و چهار با ممنوعیت فعالیت روبرو هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، یادآور شد: شرایط کاری کارمندان ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی نیز به ترتیب با یک سوم و دو سوم ظرفیت می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha