سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ فرماندار خرم آباد از تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان خرّم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جعفر طولابی، فرماندار خرم آباد امروز در جلسه ستاد کرونا خرم آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در استان گفت: در این رابطه محدودیت های کرونایی در خرم آباد تشدید و گروههای شغلی ۳ ،۲ و ۴ باید به مدت دو هفته تعطیل شود.

وی بیان داشت: مصوبات جلسات گذشته همچون محدودیت تردد خودروها به آرامستان ها و عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی باید با شدت بیشتری اجرایی شود و شهرداری ها نیز در مناطق تجمعی در حوزه شهری، باید تجمع مردم را در کنار دستفروش ها مدیریت کند.

فرماندار خرم آباد گفت: پلیس راه از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان خرم آباد جلوگیری و مانع خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای دیگر شود.

طولابی بیان داشت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان برقرار بوده و برخی مناطق روستایی در صورت افزایش آمار مبتلایان قرنطینه می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه محدودیت‌ها در ماه مبارک رمضان نیز برقرار است گفت: براساس ستاد ملی مقابله با کرونا تا زمانی که در وضعیت قرمز هستیم محدودیت های اجرای برنامه های دینی فرهنگی نیز برقرار بوده و برنامه ها باید به صورت فردی برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha