جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تست سریع خیابانی

حوزه/ معاون عملیات سپاه فجر استان فارس از اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی با محوریت بیماریابی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ محمدرضا رجبی، عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان فارس، که در سالن شهید قاضی برگزار شد، با اشاره به برگزاری فاز دوم طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی در تعامل نزدیک بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه های علوم پزشکی فسا، جهرم، لار و گراش هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: فاز نخست طرح شهید سلیمانی به گونه ای اجرا شد که رتبه یک کشور را کسب کردیم، با توجه به وضعیت جدید برای تمام بسیجیانی که برای آنان کارت صادر شده بود در قالب تیم های نظارتی و غیره فاز دوم طرح را با محوریت بیمار یابی آغاز کرده ایم.

معاون عملیات سپاه فجر فارس، خاطرنشان کرد: همچنین در تعامل نزدیک با شبکه‌های بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران هستیم، از امروز کلیه تیم‌ها فراخوان شده و سازماندهی مجدد صورت می گیرد تا إن‌شاءالله به زودی رزمایش دفاع زیستی با دو محوریت بیمار یابی و کنترل قرنطینه و کمک به نظارت در اصناف برگزار شود.

وی افزود: فاز دوم رزمایش شهید سلیمانی با عنوان «یا صاحب الزمان ادرکنی» از امروز آغاز شده است؛ اما تقاضا داریم سطح همکاری ها بیشتر شود.

معاون عملیات سپاه فجر فارس، بیان کرد: تمام بسیجیان را فراخوان زده ایم و به صورت کامل در خدمت هستیم تا فاز دوم شهید سلیمانی را به نحو احسن اجرا کنیم.

سرهنگ رجبی در پایان گفت: تست های سریع در برخی شهرستان ها کاهش داشته است از این رو تقاضا داریم تست های سریع را برای بسیجیان مهیا کنند تا بتوانند روند بیماریابی را افزایش دهیم که کمک شایانی به کنترل این بیماری صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha