جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ آزمون عملی شبیه سازی طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم، امروز همزمان با سراسر کشور، در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مسلم محمود زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، در حاشیه آزمون عملی شبیه سازی طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: اجرای طرح ارزیابی و ساماندهی و ارتقاء داوری توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با فراخوان ثبت نام و شرکت داوران مسابقات قرآن کریم در سراسر کشور، به صورت مرحله ای اجرا شد.

وی افزود: پس از اجرای مرحله نخست که به صورت کتبی برگزار شد، آزمون عملی شبیه سازی طرح، همزمان با مراکز استان در کاشان برگزار شد.

محمود زاده، با بیان اینکه در این آزمون یازده نفر از داوران شهرستان کاشان و آران و بیدگل شرکت کردند، گفت: سه نفر از شهرستان آران و بیدگل و هشت نفر از شهرستان کاشان شرکت کردند.

وی اظهارداشت: اگرچه این آزمون صرفا در مراکز استانها برگزار می شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان به همت اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در امامزاده سلطان امیر احمد بن موسی المبرقع برگزار شد.

لازم به ذکر است این آزمون از ساعت نه صبح لغایت هجده روز پنج شنبه ۱۹ فروردین در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha