دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رمضانی قزوین

 حوزه / مدیر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قزوین گفت: امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان خود را برای ورود به ماه رمضان آماده می کنند، و با حلول این ماه روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

وی خاطرنشان کرد:  همانگونه که پیامبر اسلام(ص) فرمودند، بهترین عمل در این ماه مبارک، دوری از گناه و اجتناب از معصیت است که باید این موضوع در صدر کارهای ما قرار بگیرد.

وی ادامه داد:  در این ماه رحمت خداوند ریزش دارد و مانند بارانی است که بر همه نازل می شود و اگر این ماه مبارک بگذرد و کسی آمرزیده نشود از رحمت خدا محروم شده است.

وی به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اشاره و بیان کرد: امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: در این ایام نیز کانون ها با مشارکت خیران بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع خواهند داشت.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، مراسمات  سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و ... از جمله برنامه های کانون های مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

 حجت الاسلام رمضانی  تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری از زمان شیوع بیماری کرونا بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی را در بین مردم و خانواده ها توزیع نمودند که این امر خداپسندانه نیز در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha